Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 24-01-2011 02:00:20
Computers & Telefonie

Onjuiste factuur van ziggo

Hahaha, jij hebt weliswaar volledig volgens de regels gespeeld en je recht aan je zij, maar als er ergens bij ziggo iets mis gaat moet je nog maar zien of je gelijk krijgt. je moet door uitbesteedsysteemmuren breken a zoveel cent per minuut. dat is nog nooit iemand gelukt. het wordt alleen maar erger. betaal je onterechte rekening niet spuugt het systeem deurwaarderdreiging en sta je gesignaleerd als wanbetaler bij de helpdesk en ben je niet langer helpbaar. ze hebben de opdracht je zo vriendelijk mogelijk niet te helpen zolang je wanbetaler bent.

alleen als er iets van rechtsdruk op af gestuurd wordt verdwijnen de problemen en ben je geen wanbetaler meer opdat de oppercomputer zo heeft gesproken. je krijgt je geld en je gelijk.|echter 90 % doet dat niet en betaald maar.