Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

quantas
quantas - 24-01-2011 17:41:04
Computers & Telefonie

Onjuiste factuur van ziggo

Wat een geblaat allemaal om niks.

elke provider heeft zijn problemen, alleen wat consumenten organisaties roepen klopt van geen kant.
vb vorig jaar zou ziggo 100000 klachten per maand hebben, alleen helaas wel fout ik weet uit betrouwbare bron dat het nl het totaal aantal telefoontjes is dus oa verkoop/veranderingen/email wachtwoord vergeten etc etc.

dus dat zijn geen storingen maar worden wel meegeteld ook bij andere providers.

ook vergeten die organisaties ook te melden dat je ook van die halve zolen aan de lijn krijgt dat hun muis niet meer werkt ja sorry dat heeft niks met je verbinding te maken.

bij ts klopt het gewoonweg omdat we het hier niet over het internet abbo hebben maar over de het vastrecht tv welke je per kwartaal betaald anders betaal je nl niks per kwartaal alleen dit.
dat ziggo dan ook alleen verrekend na dat kwartaal is dus geheel normaal.

je kan overal onderwerp zijn dat is niet zo moeilijk en uiteraard zullen er overal problemen zijn maar het probleem groter voordoen dat het is zijn ze bij tr en kassa erg goed in.

als er 100 man op 3,5miljoen mensen een klacht hebben spreken ze al over grote klachten, maar van die 100 zitten er dus ook bij waar hun muis niet van werkt, de pc zelf al niet veel meer is etc.

ik kom net ook van een spoedje van z af, klote internet en niks werkt, nee gek he met een p3 met win95 er nog op.
en dan ook geen netwerkkaart erin men denkt gewoon zet de modem neer en hij straalt mijn pc wel op internet.

maar je wilt niet weten wat voor bek diegene heeft gehad die de telefoon aannam, dat zie je dan niet op tv komen.

nogmaals iedereen kan fouten maken maar behandel zo'n callcenter ook eens zoals je zelf behandeld wilt worden dan zul je zien dat je meer voor elkaar krijgt dan met snauwen.