Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vr
vraagpaul - 24-01-2011 23:15:20
Computers & Telefonie

Onjuiste factuur van ziggo

Wat een reacties! dank voor alle meningen.
ik denk dat ik de factuur maar gewoon betaal en wacht op de teruggave.
maar ik blijf het vreemd en zelfs onjuist vinden dat je eerst een brief stuurt dat het abonnement een bepaalde periode duurt en meer dan een week later een factuur opmaakt voor een andere periode. en ja, ik weet hoe geautomatiseerde systemen langs elkaar heen kunnen werken, maar dat is natuurlijk geen excuus, eerder een reden om dat te veranderen.
en op de tweede plaats vind ik ergerlijk dat met bovenstaande als excuus alle flexibiliteit verloren gaat; wanneer een organisatie als ziggo zegt op verzoek niet eens een factuur te kunnen corrigeren, dan zeggen ze eigenlijk dat ze dat niet willen, dan denk ik dat ze liegen.
trouwens quantas, ik heb de dame die mij telefonisch met een kluitje het riet in stuurde, gezegd dat ik niet boos op haar was, omdat zij haar best leek te doen.