Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frans1957 - 25-01-2011 19:51:06
Computers & Telefonie

Kpn

Met de klanten service contact opgenomen met de vraag voor de actiecode ,tevens de e-mail met mijn bestelling erbij gedaan.
antwoord:
de actiecode 10t2 is een code waarmee het systeem kan zien om welk abonnement het gaat. uit onze gegevens is gebleken dat u een korting ontvangt op het abonnement van €2,75 per maand.

dit is besteld:
omschrijving aantal maandelijks eenmalig
------------------------------------------------------------------------------
bel - sms 155 sim only - 2 jaar 1 € 9,00 € 9,95

dit is de getekende levering overeenkomst mobiele telefoonaansluiting
kpn 2010 bel - sms, actie 10t2 tot 24m k, 2 jaar
hier staan dus geen bedragen op en ook niet het getal 155
geleverd door kpn een bel - sms sim only 100
klacht ingedient
antwoord kpn:
geachte klant,

uw abonnement is per 08-11 opgevoerd naar een kpn bel en sms 155 so. met
de korting
u betaald nu per maand ?9,86 excl. per maand,24 maanden lang.

nu mag ik maandelijks een bedrag € 11,75 betalen
diverse keren al gebeld met kpn.
met de vraag of ze willen kijken naar mijn bestelnummer.
zodat ik geleverd krijg wat ik besteld heb met het juiste bedrag