Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 28-01-2011 16:01:10
Computers & Telefonie

Deze site is ernstig vervuild

Internet biedt nieuwe kansen voor reclamemensen, vindt gouw. enthousiast: „je hebt veel directer contact met je doelgroep en je spreiding is groter. het moet natuurlijk bij de identiteit van het merk passen, maar je kunt een product uitzetten op sociale netwerken. daar wordt het opgepikt door ’vrienden’ die het weer doorsturen. die verspreiding groeit exponentieel.”

nadeel: je hebt er geen controle meer over. „anders dan bij traditionele reclame kun je niet beheersen waar je product besproken wordt, en hoe dat gebeurt. we proberen dat soms te ondervangen door ons voor te wenden als consument en op blogs en fora lovende dingen te schrijven over het product. dat heet een sociaal netwerk ’voeden’. tijdrovend is dat wel.’’

http://www.trouw.nl/religie-filosofie/nieuws/article3389653.ece/reclamejongens_weten_het_al___lang__de_rede_doet_er_niet_zo_veel_toe__.html"> trouw