Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-01-2011 07:35:57
Computers & Telefonie

Deze site is ernstig vervuild

Nbw schreef op zaterdag 29 jan 2011, 02:04: de grootste actieve consumentencommunity. maar verder doen we niets anders dan 1x per week iets leuks op tv met kruidkoek of zo. tenminste 1 probleem oplossen doordat kassa belt en het ineens wel kan.uiteraard vooraf zorgvuldig geselecteerd. soms zijn er echte zware onderwerpen en zit er een politicus/a in de uitzending en deskundigen. kamervragen worden gesteld iedereen is in rep een roer naar het schijnt echter een seizoen later is er niets veranderd.

en de concurrentie op consumenten tv doet net zo.

we krijgen sterren en puntjes als beloning voor onze volharding. niemand die validiteit checkt.

tot slot ik pretendeer wel wat maar ik ga ook voor de best geteste diepvriespizza uit de test.

dankzij kassa werd een 9 maanden lopend probleem met een provider opgelost. ik ben in het gelijk gesteld omdat ik gelijk had. het moederbedrijf heeft dochter verzocht e.e.a. recht te zetten en dit ook schriftelijk te bevestigen tot correcte bevestiging einde overeenkomst ( met ingelijfde provider) binnen was en het onterechte stalken ( geld eisen) daadwerkelijk ophield.
er werd in dit geval een groep mensen geholpen met langdurige problemen met moederbedrijf en dochterbedrijven.