Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dobby
dobby - 31-01-2011 03:31:55
Geldzaken & Recht

Wie heeft ook slechte ervaring met courlux?

[quote=ingridl schreef op zondag 30 jan 2011, 23:19]wie heeft net als wij problemen met het bedrijf courlux?
onze zoon heeft een kennismakingspakket besteld bij coulux maar ik had al zo vaak gehoord over problemen.heb dit meteen terug gestuurt.na aanmaningen is nu een incasso buro in geschakeld.

je hebt een zending teruggestuurt - so far so good, maar was dat binnen de termijn? en heb je volgende zendingen ook gecancelled? (ik neem af en toe als ze bellen weer een proefzending voor alleen de verzendkosten, en zeg daarna gewoon weer af..) (courlux, tonno, weet ik veel wat allemaal).. ik vertel zelfs de call centers erbij dat ik direct opzeg, maakt niet uit.. zij hun targets, ik iets betaalbaars..

tot nu toe nog nooit problemen.. gewoon per email opzeggen (of via de website).

dit gaat al jaren goed.. maar ja - behaalde aansluitingen in het verleden geven geen garantie op een gehaalde overstap..

maar hoe dan ook - voor zover ik weet is alleen terugsturen niet genoeg... (dus ook niet "zending geweigerd - retour afzender" oid).. je moet op de bestelbon invullen dat je deze zichtzending niet wilt behouden.. dan *zou* het goed moeten gaan . .. maar ja ymmv ...