Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

va
vanwilgen - 02-02-2011 08:39:11
Computers & Telefonie

Vodafone

Geachte heer mevrouw,

in uw brief van 31 januari 2011 referentie : bc/32237743 geeft u te kennen dat mij de mogelijkheid is geboden door vodafone om de rekeningen tot 31 december 2010 te voldoen.
aangezien ik voor deze datum geen rekeningen heb ontvangen kan vodafone dit mij niet hebben aangeboden, de afspraak die er is gemaakt met dhr gerson is dat
ik zou nagaan bij preventel en het bkr wat de concequenties van deze registraties voor mij zouden betekenen, dit is besproken vanaf 31 december 2010.

ik zou tot betaling overgaan als mij bekend zou zijn of deze registraties schadelijk zou zijn voor mijn zaak, als het schadelijk zou zijn gaan we naar de rechter.
dit was de afspraak, echter is mij ongeveer 2 weken later gebleken dat de bkr registratie idd vanaf 1 januari 2011 zou verdwijnen, dan blijft preventel over.

verder geeft u aan ( bijlage intrum justitie ) conform de algemene voorwaarden enz. enz is de contractant verantwoordelijk voor het doorgeven van het juiste adres enz enz.
en dat ik dit niet kan afschuiven op schuldeiser. ( zie onderstaand bericht en laat dit even op uw inwerken ) ingediend 4 augustus 2010.via website vodafone.






home | contact | inloggen


antwoord op uw e-mail
mijn nummer is afgesloten , alleen vraag ik me af of de doorgegeven adreswijz...


24-10-2010 ons antwoord
geachte heer van wilgen,

hartelijk dank voor uw reactie met de gevraagde gegevens. ik zie nu dat dit verzoek niet was verwerkt. namens vodafone hiervoor de welgemeende excuses.
uiteraard heb ik deze per direct aangepast. deze staan nu op: [edit redactie]
heeft u nog vragen over dit antwoord? ga naar mijn klantenservice in my vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

met vriendelijke groet,
josé prins
vodafone klantenservice

na dit bericht geen enkele rekening ontvangen ????????










u geeft te kennen dat door de blokkade ik wist dat er een achterstand was onstaan enz enz lees wederom bovenstaand bericht.
de eis schadevergoeding( inkomstenverderving) van € 3500,- blijft gehandhaafd.

met vriendelijke groet,

f.l. van wilgen