Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

va
vanwilgen - 01-02-2011 17:13:11
Computers & Telefonie

Vodafone

Betreft : uw klacht met nummer 4416


den haag, 31 januari 2011
geachte heer, mevrouw
,
uw brief van 21 januari 201 t hebben wij in goede orde ontvangen en in behandeling genomen. ln
deze brief geeft u aan dat de vordering niet terecht is, omdat uw adreswijziging niet correct is
afgehandeld door vodafone libertel b.v. wij hebben uw bezwaar voorgelegd aan vodafone libertel
b.v. en kunnen u het volgende mededelen.
":> vodafone libertel b.v. geeft aan dat u tot 31 december 2010 de gelegenheid heeft gehad om tot
betaling over te gaan. hiermee hebt u vanuit vodafone libertel b.v. ruimschoots de tijd gehad om uw
betalingen te voldoen. tevens geeft u aan een blokkade te hebben gehad. gezien de blokkade had u
ook kunnen weten dat u een betalingsachterstand had.
coníorm de algemene voorwaarden van vodafone libertel b.v is de contractant verantwoordelijk
voor het door geven van de juiste adresgegevens. u kunt deze verantwoordelijkheid niet afschuiven
op de oorspronkelijke schuldeiser.
aangezien uw betaling niet tijdig door vodaíone libertel b.v. is ontvangen, heeft vodafone libertel
b.v. u op grond van artikel 11 van de algemene voorwaarden in gebreke gesteld en de vordering
overgedragen aan ons kantoor. om deze reden zijn wij van mening dat de vordering volledig terecht