Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mary61272 - 04-02-2011 15:27:24
Geldzaken & Recht

Kleuter "koopt" onbedoeld app uit gratis spel ipad

Hallo,

onze excuses voor dit incident. het moet frustrerend zijn geweest om een heffing die je niet verwachtte te zien. terwijl smurfen 'village is gratis te downloaden en te spelen, bevat het in-applicatie aankopen voor een in-game valuta ("smurfberries").


uw aankoop van de smurfen spel en smurfberries wordt beheerst door de apple itunes store voorwaarden. hoewel het spel altijd vraagt de gebruiker met een bevestiging van een in-app aankoop van smurfberries gevolgd door een vermelding van het wachtwoord, we vermoeden dat uw kind per ongeluk de aankoop vond plaats tijdens de interval van 15 minuten nadat je het spel gedownload (of een andere applicatie die toegang vereist van een itunes-wachtwoord) als er een extra in-app aankopen niet een re-entry van het wachtwoord vereisen.
helaas, dit is een kenmerk van ios-software van apple en wij, als een game-ontwikkelaar, kan niet veranderen deze apple functie. na de interval van 15 minuten, kan de gebruiker niet kopen smurfberries zonder opnieuw in te voeren zijn of haar wachtwoord. we nemen extra maatregelen om ervoor te zorgen nieuwe klanten zijn zich terdege bewust van deze apple functie.

kun je proberen een terugbetaling van onbedoelde uw kind aankoop door contact opneemt met apple. hieronder vindt u de aanbevolen procedure:

klik op de volgende link: http://www.apple.com/support/itunes/
er is een serie van grijze knoppen onder het kopje "get customer service" in het midden van de pagina. klik op "itunes store-account en facturering" en klik vervolgens op "vragen over facturering" uit het dropdown menu.
na het klikken op "vragen over facturering," zie je een grijze "e-mail ons" knop. te klikken die u zal nemen om de klantenservice vorm (die zal vragen om je itunes-account informatie), waar u kunt invullen in de details van uw aanvraag.
als u problemen eventuele problemen, laat het ons dan weten.

met vriendelijke groet,


capcom mobile



vertaald uit dit stukje

hallo,

onze excuses voor dit incident. het moet frustrerend zijn geweest om een heffing die je niet verwachtte te zien. terwijl smurfen 'village is gratis te downloaden en te spelen, bevat het in-applicatie aankopen voor een in-game valuta ("smurfberries").


uw aankoop van de smurfen spel en smurfberries wordt beheerst door de apple itunes store voorwaarden. hoewel het spel altijd vraagt de gebruiker met een bevestiging van een in-app aankoop van smurfberries gevolgd door een vermelding van het wachtwoord, we vermoeden dat uw kind per ongeluk de aankoop vond plaats tijdens de interval van 15 minuten nadat je het spel gedownload (of een andere applicatie die toegang vereist van een itunes-wachtwoord) als er een extra in-app aankopen niet een re-entry van het wachtwoord vereisen.
helaas, dit is een kenmerk van ios-software van apple en wij, als een game-ontwikkelaar, kan niet veranderen deze apple functie. na de interval van 15 minuten, kan de gebruiker niet kopen smurfberries zonder opnieuw in te voeren zijn of haar wachtwoord. we nemen extra maatregelen om ervoor te zorgen nieuwe klanten zijn zich terdege bewust van deze apple functie.

kun je proberen een terugbetaling van onbedoelde uw kind aankoop door contact opneemt met apple. hieronder vindt u de aanbevolen procedure:

klik op de volgende link: http://www.apple.com/support/itunes/
er is een serie van grijze knoppen onder het kopje "get customer service" in het midden van de pagina. klik op "itunes store-account en facturering" en klik vervolgens op "vragen over facturering" uit het dropdown menu.
na het klikken op "vragen over facturering," zie je een grijze "e-mail ons" knop. te klikken die u zal nemen om de klantenservice vorm (die zal vragen om je itunes-account informatie), waar u kunt invullen in de details van uw aanvraag.
als u problemen eventuele problemen, laat het ons dan weten.

met vriendelijke groet,


capcom mobile