Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-03-2005 13:10:32
Voeding & Gezondheid

Klachtendrama over quinny freestyle 3xl

wij hebben inderdaad ook een klacht over de quinny freestyle xl driewieler.


maar de klacht heeft meer te maken met danny's baby wereld in purmerend..!!


wij zijn inmiddels al 5 maanden bezig om alleen al geholpen te worden. als reactie krijgen wij...


uw probleem kan alleen bij de fabriek verholpen worden, daar kunnen wij u niet mee helpen maar wij gaan om de drie a vier weken naar de fabriek dus dat is geen probleem. inmiddels bel ik bijna om de twee weken om te vragen wanneer ze gaan want dan kan ik mijn wagen langs brengen om het te laten maken. nu zeggen ze dat ze al sinds januari niet zijn geweest, terwijl hun winkel wel bevoorraad wordt.dit is erg raar..


nu loopt mijn garantie in mei af en ik heb het idee dat ze daar op zitten te wachten zodat alle kosten voor mij zijn.


bellen met de fabriek heeft ook geen zin want die zeggen dat je het moet uitzoeken met de leverancier, en die is net zoals vermeld in de andere mail niet bekend bij de fabriek.


dus wie help mij nu zodat ik gezellig met mijn dochter kan wandelen...!!


 


graag zou ik willen weten wie hier ook problemen mee heeft..??


 


groeten petra.