Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

conny2
conny2 - 06-02-2011 15:46:38
Computers & Telefonie

Vodafone

Even ter verdediging van deze meneer:

1.vodafone heeft de adreswijzing niet goed verwerkt.
2.vodafone kon de klant per e-mail vragen waarom de betaling uitbleef.
3.telefoonnummer van de klant is ook bekend bij vodafone.
4. webcare maakt ook een fout door een foutief e-mail adres te geven.
het lijkt mij dat je probeert een klant te behouden en niet een klant afsluit zonder te bellen, post kan kwijtraken (zeker in de laatste maanden van 2010 met stakingen e.d.) en als je een telecombedrijf bent dan ligt bellen met je klanten voor de hand.

voorkomen is beter dan genezen, het is daarom raadzaam een vodafone winkel te bezoeken als je meent dat er een fout is gemaakt door vodafone.
mocht dat stadium voorbij zijn en je bent niet zo goed in officiƫle brieven schrijven dan rest de rechtswinkel of het juridisch loket en de redactie van kassa.