Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

b0
b004 - 08-02-2011 21:51:26
Geldzaken & Recht

De beste glimlach (tanden bleken) geeft niet thuis

De consumentenbond is trouwens door mij al ingelicht. ik heb bij hen de vraag neergelegd waarom hun logo verschijnt op een website waar vermoedens van bestaan dat ze frauduleus handelen. binnen 4 werkdagen geven ze antwoord hierop.
er is nog steeds geen antwoord op mijn mail richting 'de beste glimlach' verschenen. mocht bram van bralex ( volgens mij sta je ook op linked in ) bij het lezen van dit bericht denken: laten we die klant z'n geld eens teruggeven, hier zijn de bestelgegevens:
betalingskenm. 294769003
0020000326768187 25-01-11 23:32
bestelling32110
bralex

mooi, ik zal opgelicht nu inlichten en mogelijk morgen ook aangifte doen. om alvast google-zoekers van dienst te zijn alvast wat tags:
debesteglimlach.nl is oplichting
debesteglimlach.nl zijn oplichters
debesteglimlach.nl fraude