Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pj
pjcvankempen - 09-02-2011 18:34:40
Auto & Vervoer

Aankoop nieuwe auto

Op basis van eigen ervaring afgelopen jaar:

- vraag even goed als er korting geboden wordt waarover dit geldt (totaal bedrag of netto-catalogusprijs)
- kijk of er afleverkosten bijkomen
- kijk of er kosten rijklaar maken bijkomen
- kijk of er kosten voor aanmelden etc bijkomen

in mijn geval werd 8% korting gezegd. de uiteindelijke offerte bleek 1.7% lager te zijn dan wat op het prijskaartje stond...... dit alles vanwege bovengenoemde punten

verkoper snapte niet dat ik teleurgesteld was in de offerte. zelfs niet toen ik hem vroeg hoe hij zou reageren als hem 8% salarisverhoging geboden wordt, en hij maar 1.7% krijgt.


uiteindelijk naar andere garage geweest. die hadden een heel leuk showroom-model staan. weliswaar 9 maanden geleden op kenteken gesteld, maar pas 52 km op de teller. en voorzien van een heleboel opties die ik graag wilde.
deze dealer maakte meteen een mooie prijs. na de proefrit ook nog gevraagd of er kosten rijklaar maken etc. bijkwamen. zijn antwoord: je hebt er net al in gereden toch, dus volgens mij is hij al rijklaar.....

kort samengevat:
- let goed op als men korting geeft waarover
- informeer naar eventueel bijkomende kosten
- overweeg een showroom-model; kan veel schelen

succes ermee