Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 14-02-2011 19:01:34
Garantie & Verzekeringen

Wa verzekering tegenpartij geeft niet thuis

Hoi vladja,

heb 2 weken geleden contact gehad met de verzekering en eens op een duidelijke maar nette manier gevraagd waarom ik nog steeds geen antwoord heb mogen ontvangen op de brief die ik aangetekend heb verstuurd.

mevrouw de medewerkster wist hier uiteraard niks van af en zo mocht ik zelfs met de leidinggevende van haar telefoneren.

deze leidinggevende meneer had de brief wel zien liggen maar was er vanwege de drukte nog niet aan toegekomen.
terwijl mijn 14 dagen toch al een aantal dagen verstreken waren :s

heb deze beste vent nog een keer uitgelegd wat mijn probleem is.
(het geen wat dus in de brief beschreven wordt.)

wat dus volgends deze man het probleem is waarom er niet uitbetaald kan worden is het volgende:

hij zegt nu dat ze de verzekerde eindelijk te pakken hebben gekregen en de verzekerde te kennen geeft dat hij zelf bijna geen schade heeft.
nu vind de schade-expert het dus vreemd dat ik voor 4500 euro schade heb en de tegenpartij aangeeft slechts zeer beperkte schade te hebben.
zodoende wil de schade expert ook nog een keer naar de auto van de tegenpartij kijken :s
terwijl de verzekerde in die 4 maanden makkelijk al op een andere manier zijn schade herstelt kan hebben.


ik voel de bui natuurlijk al hangen....straks is de verzekerde weer 5 maanden niet bereikbaar.

mijn vraag is kan dit wel? de manier waarop deze maatschappij te werk gaat?
ik begin mijn geduld nu best wel te verliezen.

mvg,

sebas