Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

koekeloer
koekeloer - 15-02-2011 09:41:35
Computers & Telefonie

Hollands nieuwe, zelfde ellende als het oude

[quote=rjw schreef op dinsdag 15 feb 2011, 09:31]je moet de titel aanpassen. het probleem ligt nl. bij telfort en niet bij hollandse nieuwe. als telfort jouw nummer niet kan vrijgeven voor portering, dan kan hn ook niet veel doen.

ik hoop nu een volgende stap gemaakt te hebben.
na 2 weken verzoeken heeft hollands nieuwe me gebeld (zelf bellen kan niet).
in het sim nummer bleek een cijfer te ontbreken. een nieuw porteringsverzoek is nu ingediend.