Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

we
werkelijkwaar - 16-02-2011 23:27:35
Computers & Telefonie

Let op: online t-mobile saldo wijkt af van werkelijk

Hoezo is dat kinderachtig?
als het nummer wat je kan bellen vaak niet te gebruiken is, zoek je een alternatief. en als er een indicatie van je beltegoed wordt gegeven waar bij staat dat het bijgewerkt is op een bepaalde datum en tijdstip, dan lijkt het me logisch dat klanten er van uit kunnen gaan dat deze indicatie redelijk klopt. maar als er dan uit de factuur blijkt dat je er al een paar dagen over heen zit, vind ik dit onbegrijpelijk. het is dus een technisch mankement, al kan ik dat zelf niet begrijpen want het gaat hier om bijna een week.

jouw oplossing is het nemen van een hoger abonnement maar dat is niet de oplossing van het probleem. ik wil de kosten juist zo laag mogelijk houden en door de extra service die de saldoweergave zou moeten bieden kan ik eronder blijven door bijv. te stoppen met smsen als het limiet bereikt is. het gebruiken van de interne teller is een oplossing, bedankt.

en dan nog iets, met het vorige abonnement van t-mobile zat ik er nooit structureel overheen. zij hebben mij juist en hoger abonnement aangeboden en mijn belgedrag is niet veranderd, maar goed dat is weer een ander punt.