Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

s.
s.lubberts - 19-02-2011 16:29:42
Geldzaken & Recht

Ultraglass emmen

Simon lubberts,

ook ik kreeg net een brief van trilandia,of ik even de nota van 168 euro wou betalen.deze nota is in eerste instantie nooit of naar een verkeerd adres gestuurd.
ik heb toen met ultra glass gebeld en heb toen een nieuwe nota van ultra glass ontvangen en deze naar mijn verzekering gestuurd,deze nota zou worden voldaan
door hun.ook ultra glass nog weer gebeld om te vragen of de nota was voldaan,dit werdt toen bevestigd.
inmiddels is ultra glass failliet, en nu zou er dus een voor de tweede keer voor de reparatie moeten worden betaald.nou dat kunnen ze wel schudden,ik ga bij mijn verzekering nog even vragen of ze mij een bewijs willen sturen van betaling van de nota.
verder wens ik iedereen veel succes met dit drama.