Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 19-02-2011 19:30:18
Geldzaken & Recht

Kieskeurig weigert mijn review te plaatsen

[quote=msjazg schreef op zaterdag 19 feb 2011, 19:11]@ raapsteel - stacey seems to be missing the point here. she seems to be saying that you have broken your machine purposely

if you don`t understand dutch than don`t make assumptions.............
never said she broke it, but if so all cost are for custumer
so why should shop pay for shippingcost before having seen the problem with the coffeemaker and knowing what the problem is and who`s gonna pay for repairing it...........