Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

freya
freya - 20-02-2011 12:37:44
Geldzaken & Recht

Kieskeurig weigert mijn review te plaatsen

[quote=newton schreef op zondag 20 feb 2011, 12:20]het is een gunst van de verkoper t.o.v. de koper om bij reparatie binnen de garantietermijn de verzendkosten te betalen (ook al doen gelukkig veel webwinkels dit wel; zoals een pick-up en returngarantie of carry-in garantie).

stacey heeft hierin gelijk en de klacht op kieskeurig is onterecht waardoor het toegestaan is dat deze site deze heeft weggehaald.

en wat is er dan mis met die review? (zie de gequote review op de eerste pagina van dit topic) of raapsteel nu recht heeft op de vergoeding van de verzendkosten of niet, doet er eigenlijk niet toe. de webshop heeft toegezegd de verzendkosten te vergoeden en doet dit dus niet. als dat dan in een review wordt geschreven, dan is het toch wel bizar dat kieskeurig de plaatsing van die kritiek op de webshop weigert, toch?

freya