Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 21-02-2011 12:38:38
Computers & Telefonie

Dubbel contract telefoonverzekering

Zoals ik het nu lees had je een verzekering lopen, voor het gemak even "verzekering 1".

je neemt een nieuwe telefoon + abo + verzekering, voor het gemak even "verzekering 2".

daarnaast neemt je vriendin ook een abo + toestel + verzekering, voor het gemak even "verzekering 3".

er staat nergens dat je "verzekering 1" hebt ogezegd, derhalve is deze door blijven lopen. dan de vraag "medewerker vroeg mij of ik ook dit nieuwe toestel weer verzekerd wilde hebben. heb dit positief beantwoord". dit werd dus "verzekering 2". je hebt niet gevraagd hoe het met "verzekering 1" zat, of doorgevraagd.

de verzekering voor je vriendin, "verzekering 3" staat volledig los van verzekering 1 en 2.

zoals eerder gezegd, je hebt "verzekering 1" nooit opgezegd op enigerlei wijze, dus deze is door blijven lopen. dus heb je er al die tijd voor betaald. en dat is niet terugvorderbaar. je hebt je telefoonnota's kennelijk 23 maanden, bijna twee jaar, niet goed bekeken. het enige wat je nu kan doen is "verzekering 1" stoppen volgens de algemene voorwaarden.

het is niet anders, groet, mg.