Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-02-2011 16:25:43
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Geachte heer randy bais,

zoals ik hierboven lees zijn er meerdere klanten die geen reactie van u krijgen. u geeft aan dat het nieuwe geautomatiseerde systeem vanaf 7 februari werkt. ik heb sindsdien al meerdere mailtjes aan u gestuurd (aan maar liefst aan alle 3 de mailadressen) maar nog steeds ontvang ik van u geen reactie. dus zo goed als dat geautomatiseerde systeem werkt, zoals u aangeeft, werkt het dus niet!!!

wellicht dat ik via deze wijze wel van u een reactie krijg, want mij geduld begint nu toch wel echt op te raken!!!