Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

raapsteel
raapsteel - 22-02-2011 16:45:52
Geldzaken & Recht

Kieskeurig weigert mijn review te plaatsen


geneuzel?
het gaat om het plaatsen van een review als je het goed gelezen had?
de verzendkosten zijn niet voor mij, anders had ik dit ook niet geplaatst. zoals ik al eerder stelde is dit de wet. anders vraag je het maar na bij de consumentenbond
maar daar gaat het niet om. ze horen een review te plaatsen wanneer deze correct is.
ondeskundig gebruik? ja natuurlijk ja. ben je een vriendje van puntje puntje?
misschien is msjazg net in nederland of begint net nederlands te leren of heeft zie persoon de pagina vertaalt?
amazon is trouwens een kei in klantenservice. daar kan je alles wel kosteloos retourneren, en terecht.
[edit redactie]

=vr1944 schreef op dinsdag 22 feb 2011, 15:57: wat een geneuzel man.de webwinkel wil misschien contact met je opnemen om het probleem op te lossen.daar heb je geen zin in.vervolgens krijg je hier terecht geen gelijk ,want de verzendkosten zijn gewoon voor jou tenzij anders afgesproken.het is natuurlijk vervelend dat iets binnen korte tijd kapot gaat maar dat komt vaker voor.meestal heeft het dat te maken,waarscijnlijk in jouw geval ook , door ondeskundig gebruik.@msjazg .merkwaardig dat je wel nederlands kan lezen maar niet kan schrijven.ben je wel op de hoogte van de nederlandse consumentenrecht of kom je alleen maar reclame maken voor amazon?