Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

czar
czar - 22-02-2011 21:49:04
Geldzaken & Recht

Contant betalen verdwijnt supermarkt

[quote=marcel75 schreef op dinsdag 22 feb 2011, 20:50]czar,
vraagje: heb je een gsm, creditcard, internetverbinding, emailadres, vaste telefoon, klantenkaarten voor kortingen of iets wat daarop lijkt?

marcel,

gsm ja
creditcard niet meer
internetverbinding uiteraard
emailadres velen
vaste telefoon ja
klantenkaarten geen enkele

ik begrijp wel dat je het in perspectief wilt zetten, en ik schrijf ook nog op dit forum (ook weer risico), maar ik betaal gewoon met geld. ik heb al zeker 10 jaar geleden meegemaakt dat wijlen mijn vader door de bank werd gebeld met de vraag zijn belasting-formulieren bij hen in te leveren. daarna is hij meermalen gebeld om te komen praten, want zo meldde de bank: we weten niets van u.
houwen zo!

ik kies graag zelf welke gegevens ik wel en welke gegevens ik niet vrij geef en aan wie. ik ben ook helemaal niet zo consequent, want ik bestel veel online.
maar ik bepaal het wel zelf.
en als winkels waar ik m'n dagelijkse boodschappen doe geen geld accepteren, dan ga ik wel ergens anders boodschappen doen. ik haat klanten-kaarten, ik heb er geen. een kaart koppelen aan alles wat gescand wordt bij de kassa, daar hou ik niet van, zeker niet tegen 2% korting. tegen 50% korting zou ik het misschien wel doen. zoals gezegd, ik ben niet principieel, maar ik bepaal van geval tot geval of ik het er voor over heb.