Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
ankhor - 23-02-2011 10:04:10
Geldzaken & Recht

Kieskeurig weigert mijn review te plaatsen

[quote=raapsteel schreef op zaterdag 19 feb 2011, 17:34]
3.4. de term "kosteloos" in de leden 2 en 3 heeft betrekking op de kosten die gemaakt moeten worden om de goederen in overeenstemming te brengen, met name de kosten van verzending, loon en materiaal.

dit heeft de consumentenbond mij verteld.


en ik vind dat niet meer dan terecht. waarom moet ik meer betalen voor die tv(voorbeeld ;o) ) dan een ander omdat ik een defect exemplaar heb gekregen? want zo moet je het zien. en zeker als hij pas aangekocht is. had de fabrikant maar beter moeten controleren voordat hij uitgeleverd werd.
en dat velen niet vragen om de benzine kosten en zelfs de verloren tijd die
je besteed aan het defecte produkt is dan waarschijnlijk omdat ze het niet weten of niet erg vinden.