Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

raapsteel
raapsteel - 23-02-2011 15:48:36
Geldzaken & Recht

Kieskeurig weigert mijn review te plaatsen

@bulldog14

geen dank!

mijn ouders hebben precies hetzelfde apparaat. ik kon dus zo het verschil zien, anders had ik misschien inderdaad getwijfeld of het normaal was.

ik denk dat ik trouwens niet bot over kom. ik stoor me wel aan mensen die een bepaalde suggestie wekken en niet zich aan het topic houden.

ik had al heel vaak met de webwinkel gemaild dus het was niet gelijk van ik eis dit of dat.
het bedrijf wilde mij niet tegemoet komen, op geen enkele wijze en hun antwoord was telkens kort. als je niet fatsoenlijk met je klanten wil omgaan dan moet je geen bedrijf beginnen, vind ik dan.....
men denkt dat je minder service kan verwachten omdat veel producten goedkoper zijn. ze zijn goedkoper omdat ze geen winkel hebben, minder personeel, etc, maar de klantvriendelijkheid moet volgens mij hoog in het vaandel staan en is essentieel voor een succesvolle onderneming?

in nederland lopen we nog een beetje achter op klantvriendelijkheid/klantenservice. de bijenkorf is een uitzondering. als geste voor een probleem stuurt zij klanten bonnen toe voor gratis koffie en gebak.