Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

quantas
quantas - 04-03-2011 15:23:51
Computers & Telefonie

Kpn torenhoge rekening iphone 4 zonder instellingen voor data

Keer lezen wat je afsluit en de handleiding lezen kan ook veel kosten schelen.

99% van de klagers heeft hier een [edit redactie] maar als ze in de winkel staan durven ze niks te vragen.
indien ik iets niet weet of niet zeker weet cq iets onduidelijk is vraag ik het gewoon, maar het grootste deel [edit redactie] alleen op het toestel en komt naderhand er pas achter dat er veel meer mogelijkheden zijn.

dat hoort bij je eigen informatieplicht [edit redactie]

=gsm schreef op donderdag 3 mrt 2011, 15:00: kpn schakelt ook bepaalde functies ongevraagd in, waarbij er trouwens wel een bericht op het telefoonscherm komt. kpn noemt dat "serviceverlening", maar het doel lijkt mij eerder om je op kosten te jagen en zo geld afhandig te maken.