Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-03-2011 20:27:05
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Read schreef op woensdag 9 mrt 2011, 18:37: randy bais

je schrijft: ............is op het moment dat wij een goede service leveren aan de klant.

laat dat nou precies zijn, wat hier ontbreekt!

pedro.


beste pedro,



indien u alleen deze pagina leest, dan lijkt een goede service bij smartgamer te ontbreken. ook winkels en websites als bol.com of bart smit hebben echter te maken met kritische klanten die soms al maanden moeten wachten op hun bestelling. ook dat is leesbaar op het internet. dit hoeft echter niet te betekenen dat deze bedrijven beschuldigd moeten worden van een slechte service. bedrijven zijn namelijk ook afhankelijk van de snelheid waarmee hun leveranciers leveren, waardoor in sommige gevallen van te voren aangegeven levertijden niet kunnen worden nagekomen.



smartgamer heeft per maand rond de 1.000 klanten. zoals we al eerder aangegeven hebben, kunnen wij bij ruim 97% van deze klanten de bestelling binnen 5 werkdagen leveren. van de overige 3% leveren we het grootste gedeelte alsnog binnen 15 werkdagen na bestelling. in de overige gevallen worden betalingen gerestitueerd of vindt er opnieuw een zending plaatst omdat de bestelling de eerste keer niet is aangekomen.



dit verklaart waarom smartgamer op beoordelingssites gemiddeld rond een 8,0 (goed) scoort, ondanks het feit dat onder bedrijven bekend is dat klanten eerder geneigd zijn een negatieve review te plaatsen dan een positieve review. we proberen op alle gebieden een betere service te bieden. het zal echter ook in de toekomst soms voorkomen dat wij bepaalde producten later of niet meer kunnen leveren omdat een van onze leveranciers de levertijd niet kan nakomen .



onze doelstelling voor de komende jaren is om in het belang van de klant betrouwbare leveranciers te vinden en de communicatie naar onze afnemers te verbeteren, zodat een steeds kleiner deel van de klanten ontevreden is. we kunnen echter nu al aangeven dat 100% tevredenheid een illusie is, want er zullen altijd zaken misgaan. dit is namelijk het geval bij (nagenoeg) elk bedrijf. ons streven is echter een zo hoog mogelijk tevredenheidpercentage te bereiken.


mvg,



randy bais
www.smartgamer.nl