Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-03-2011 13:04:39
Elektronica & TV

Upc decoder

Heb dit probleem in het verleden heel vaak gehad, (diverse keren een nieuwe decoder gekregen, zelfde merk, zelfde type) totdat ik een medewerkster aan de telefoon kreeg van upc, die meteen wist wat het mankement was. daarvoor ook al diverse medewerkers van upc aan de telefoon gekregen, die uiteraard van niets wisten en ik kreeg elke keer een nieuwe decoder met dezelfde problemen. ook de monteurs, die de nieuwe decoder instellerden, kenden het probleem niet. deze medewerkster kon mij meteen vertellen, wat het probleem was en zij zou het direct oplossen door, zoals ik hiervoor aanhaalde, een speciale update op de decoder te zetten. decoder moest wel 24 uur aan blijven staan. ik heb deze speciale update binnengekregen en daarna was het probleem verholpen.
ik heb een philips hd decoder met harddisk en het probleem lag volgens haar aan de geinstalleerde software van deze decoder.
sinds deze update heb ik nagenoeg geen enkel probleem meer met deze decoder, zoals geen verbinding en het niet hebben van een abonnement etc.etc.
dus een heel groot minpunt van upc en alle lof voor de betreffende medewerkster van upc.