Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-03-2011 13:12:18
Elektronica & TV

Upc decoder

Exact hetzelfde probleem gehad.veel storing( blokjes) en continu de melding "geen signaal.gebeld,nieuwe decoder gekregen en werkt perfect.dit is nu 5 maanden geleden.eens in de zoveel weken zelf even een software update uitvoeren en klaar.is overigens een makkie om te doen.nu hebben wij verder geen randapparatuur die een conflict zou kunnen opleveren want dat schijnt voor te komen .