Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-03-2011 13:16:22
Elektronica & TV

Upc decoder

Ik beperk me alleen tot digitale ontvangst. ook diverse storingen gehad. o.a. hard brommende luidsprekers. lag volgens upc uiteraard aan de door mij gebruikte
kabels. zelf een oude scartkabel geinstalleerd en het probleem was weg.
gemeld dat het probleem lag aan de door upc geleverde kabel. hun opmerking na 30 minuten overleggen. los het maar zelf op u krijgt geen nieuwe kabel. klacht ingedient bij de klachtenservice en gedreigt met opzeggen abonnement en toen kon het wel worden opgelost.
verder duurt het zappen op teletest via de upnbox van de een pagina naar de andere wel soms tot 45 seconden. ook dit is volgens upc normaal.
leve de vooruitgang.