Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-03-2011 15:04:29
Computers & Telefonie

Freetel

Allard schreef op dinsdag 22 mrt 2011, 11:29: ik ben in december2010 overgestapt van de kpn naar alles in een van ziggo. sinds dien probeer ik freetel duidelijk te maken dat iik het contract wil beeindigen. in december waren ze telefonisch niet bereikbaar. er wordt niet gereageert op mail. tevens een brief gestuurd daarin gevraagt om bevestiging. tot op heden niets ontvangen. nu lijkt het erop dat ze telefonisch weer bereikbaar zijn, hebben het ontzettend druk want er is nooit iemand beschikbaar. je krijgt een bandje waarna na je je nummer en reden van bellen kunt inspreken zodat ze je "snel"? terug kunnen bellen.
de bedragen die na december van mijn rekening zijjn afgeschreven heb ik weer terug laten boeken.. ik zal nu voor freetel mijn rekening blokkeren zodat ik niet weer geld terug hoef te laten boeken.

heeft u aangetekend verstuurd, zodat u bewijs heeft van uw verzonden brief?
als u storneert is het verstandig om een aangetekend schrijven te sturen met daarin de reden van uw storneren. u kunt dan meteen aangeven dat u in blijde afwachting bent van schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per ......

het feit dat u geen schriftelijke bevestiging heeft ontvangen zou kunnen wijzen op het niet verwerken van uw opzegging.