Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-03-2011 17:47:29
Elektronica & TV

Upc decoder

Ik heb al maanden lang hetzelfde probleem. via 0,10 ct/minuut naar de upc helpdesk. na vele minuten helpdesk de instellingen van mijn upc decoder weer op fabriekswaarden ingesteld. vreemd, want ik heb daaraan nooit iets veranderd. betrokkene liet zich wel ontvallen dat 'on demand' tijdens drukke uurtjes wel eens moeilijk kan zijn. begrijp ik, maar niet 95% van de tijd. kortom, het upc netwerk kan het gewoonweg niet aan. na klagen kun je weer even verder, want dan reset men weer voor bepaalde duur de computer voor jouw abbonnement. van mij mag upc aan het gas en ik zoek een betere provider, maar het koper kabeltje van kpn is ook niet alles.