Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mastag
mastag - 22-03-2011 21:57:42
Computers & Telefonie

Nieuwe iphone met probleem meteen opsturen?

Beste johnny,
hoe vervelend dan ook en hoe slecht dan ook qua service, ze mogen dit doen.
na een week is er geen sprake meer van een doa (dead on arrival) en zullen ze het toestel opsturen.
wettelijk moet je vodafone zelfs in de gelegenheid stellen dit op te lossen. als ze je probleem niet binnen twee a drie keer definitief op weten te lossen dan pas mag je een nieuwe of geld terug eisen.
dat je je abo hebt verhoogd en geen leuke gadgets kunt gebruiken is niet van belang in deze. je hebt dus ook geen recht op compensatie.
helaas
mastag