Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-03-2011 08:43:46
Elektronica & TV

Upc decoder

Ik voel met u mee want ik dat vorig jaar zo meegemaakt. ik kocht mijn led hd tv een maand voor de wk. een maand eerder alvast die mediabox van upc laten komen. onbeschrijfelijke ellende want die blokjes waren er regelmatig en ook viel het hele beeld regelmatig weg. onmiddellijk upc mijn klacht over hun nieuwe mediabox laten weten. ik zou een nieuwe krijgen. steeds met die oude naar het postkantoor teruggestuurd en weer een nieuwe en weer hetzelfde ritueel. bellen, weer uitleggen, upc weer beloofd het probleem te kennen en zogenaamd steeds met de volgende box zou het verholpen zijn. deze nachtmerrie heeft t/m december geduurd. nu heb ik een mediabox van hen gekregen die geen problemen meer vertoont.
maar nu de achtergrondinformatie.
het lag helemaal niet aan die mediaboxen. upc kon met die hd ontwikkeling niet achterblijven bij hun concurrenten "dus" moesten zij dit ook in een pakket aanbieden. echter hun distributiestations overal in het land waren niet op die signalen afgesteld en moesten voor veel kosten aangepast worden. hun policy was heel eenvoudig voor hun portemonnee maar schandalig voor de klanten/slachtoffers van dit beleid. zij wachtten totdat er in een omgeving rond zo'n distributiestation genoeg klachten waren binnengekomen. dán pas werd het lonend om er die investering in te stoppen van de technische aanpassing van die stations. die stations leveren al of niet de goede hoeveelheid signaal.
met die zgn nieuwe mediaboxen werden tegen lage kosten de klagende klanten voorlopig rustig gehouden totdat in die omgeving voldoende klachten van verschillende personen waren gemeld. dus geen verkeerde kabels etc. etc.
overal in ons land verspreid zijn die distributiestations.
't is maar even een weetje van wat er werkelijk achter de schermen speelde.
dus, beste klagers van nu, zoveel mensen in uw buurt een hd tv laten kopen en bij upc een contract met een mediabox bestellen, dan bent u snel van het gelazer af. we zijn weer commercieel flink gepiepeld.