Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
johnny_scotch - 26-03-2011 13:26:58
Computers & Telefonie

Nieuwe iphone met probleem meteen opsturen?

Zo de kwestie gaat verder. ik kreeg gisteren een melding dat de telefoon klaar was en dat ik hem op kon halen. ik ging enthousiast naar de winkel en kreeg de telefoon terug. wilde hem meteen even testen, ik zag meteen dat hetzelde probleem er nog steeds is. ze hadden alleen een update uitgevoerd en het probleem niet verholpen. het toestel is dus nu meteen weer retour gegaan. en ws ben ik hem nu nog langer dan de oorspronkelijke 2 weken kwijt! dus meteen vervangen gebeurde niet zoals freya vermelde. kan ik hier nu nog steeds niks tegen doen? volgens mij blijft apple in deze in gebreke. wat overigens wel positief is dat de verkoper in de vodafone winkel er nu wel bij heeft vermeld aan andere koper is dat ook al is het toestel een minuut oud en er is een probleem dat het eerst opgestuurd zal worden zonder vervangend toestel.... (ik blijf dit overigens vreemd vinden vinden daar de problemen buiten mijn schuld zijn ontstaan)

heeft iemand tips?