Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jftm
jftm - 26-03-2011 14:00:55
Computers & Telefonie

Nieuwe iphone met probleem meteen opsturen?

Beste johnny scotch,
een nieuw toestel krijgen, bij een eerste poging tot reparatie, is een droom en blijft een droom. freya kan dat nou wel zeggen maar iedere verkoper van ieder merk zal hem eerst minimaal twee of drie keer ter reparatie opsturen. er wordt dan ook nog gekeken of het hetzelfde probleem betreft.
bovenstaand gebeuren vind ik trouwens zeer logisch en normaal.
verder moet je uitkijken als je eenmaal na vele weken een "nieuw" toestel krijgt dat het geen gereviseerde is.
ik heb hier persoonlijke ervaring in bij het merk nokia en samsung en bij diverse winkels in de afgelopen jaren. we zijn grootverbruiker van telefoons.
een tijdelijk toestel vind ik zelf onhandig (moet je weer van alles leren en op je computer omzetten) en is geen vanzelfsprekendheid als je een reparatie inlevert. bij sommige verzekeringen (niet allemaal dus) die je bij de koop afsluit kun je dit trouwens gewoon vastleggen.
een goede tip hierbij is om een oud toestel te bewaren voor zo'n situatie. tegenwoordig slijten die dingen niet meer tot op het bot want mag je iedere twee jaar een nieuwe uitkiezen.
succes
john van den berg