Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

freya
freya - 26-03-2011 15:40:45
Computers & Telefonie

Nieuwe iphone met probleem meteen opsturen?


@johnny_scotch,

apple heeft inderdaad een wat afwijkende manier van werken. daar doe je niet zoveel aan (behalve dan géén apple kopen, maar of je dat wil...).

@jftm:

eérst repareren vóór er tot vervanging overgegaan wordt, is inderdaad de 'normale' gang van zaken, maar zoals ik al schreef, apple houdt er andere regels op na. een iphone wordt niet gerepareerd en als er een hardwarefout wordt geconstateerd, dan wordt het toestel vervangen en het defecte toestel gaat terug naar apple. lees de diverse fora er maar op na. dáár waar gebruikers met een 'defect' te maken krijgen wordt het toestel altijd vervangen.

freya