Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

toselien
toselien - 29-03-2011 13:27:54
Geldzaken & Recht

Hoe kiezen jullie je bank of hoe hebben jullie deze gekozen?

De reden voor ons om ongeveer 2 jaar geleden over te stappen naar een andere bank was de overname van de postbank door de ing. hiermee verdween het begrip "giro/gireren/girorekening" en dat vond ik jammer. bovendien werd de service minder, bellen met de klantenservice kost € 0,10 per minuut en mailen kan al helermaal niet meer. het bericht over de gigantische bonussen die nu weer uitbetaald zouden worden, bevestigde voor ons dat wij een goede keuze hadden gemaakt, ook al hebben de heren er nu voor de goede sier, (zogenaamd !?) afstand van gedaan.
onze huidige bank is de triodos-bank.
hiervoor hebben wij gekozen vanwege het idealistische beleggen. bovendien was deze bank niet betrokken bij de kredietcrisis en ik heb nog niets gehoord of gelezen over vette bonussen. ze ondersteunen de mini-krediets in de arme landen en dat spreekt mij zeer aan. bovendien bieden zij een voortreffelijke overstapservice aan, waardoor het heel gemakkelijk is om je geld bij hen onder te brengen. als ik al eens telefonisch een vraag stel dan krijg ik altijd iemand aan de telefoon die rustig, vriendelijk en meedenkend is. en dat tegen het normale tarief !
voor ons een goede keus die ik jullie van harte kan aanbevelen.