Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ko
koen40 - 30-03-2011 10:39:03
Computers & Telefonie

Hollands nieuwe, zelfde ellende als het oude

Ik heb me half februari geabonneerd met nummerbehoud. we zijn nu anderhalve maand verder en ik kan nog steeds niet met mijn eigen nummer bellen.
ze gaven allerlei redenen: nummer en provider zouden niet kloppen, het ligt aan uw vorige aanbieder enz.
ten slotte kwamen ze met concrete data waarop het nummer zou worden overgezet. weer niets!
ik kan deze provider op basis van mijn eigen bevindingen aan niemand aanraden.
het levert veel frustratie op.
en je kunt ze niet eens bellen! zij mailen jou....
het voelt als knokken tegen een logge instantie.