Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 31-03-2011 10:38:52
Computers & Telefonie

Nieuwe iphone met probleem meteen opsturen?

[quote=jftm schreef op zaterdag 26 mrt 2011, 14:00]beste johnny scotch,
een nieuw toestel krijgen, bij een eerste poging tot reparatie, is een droom en blijft een droom. freya kan dat nou wel zeggen maar iedere verkoper van ieder merk zal hem eerst minimaal twee of drie keer ter reparatie opsturen.


die droom is bij mij toch werkelijkheid geworden. zowel bij primafoon als bij de t-mobile winkel zijn niet werkende nieuwe toestellen die "het niet deden" onmiddellijk vervangen door een werkend toestel.