Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jftm
jftm - 31-03-2011 22:33:38
Computers & Telefonie

Nieuwe iphone met probleem meteen opsturen?

[quote=tdehond schreef op donderdag 31 mrt 2011, 10:38][quote=jftm schreef op zaterdag 26 mrt 2011, 14:00]beste johnny scotch,
een nieuw toestel krijgen, bij een eerste poging tot reparatie, is een droom en blijft een droom. freya kan dat nou wel zeggen maar iedere verkoper van ieder merk zal hem eerst minimaal twee of drie keer ter reparatie opsturen.


die droom is bij mij toch werkelijkheid geworden. zowel bij primafoon als bij de t-mobile winkel zijn niet werkende nieuwe toestellen die "het niet deden" onmiddellijk vervangen door een werkend toestel.


ik had 't over andere merken dan iphone en begreep inderdaad van anderen dat apple een eigen beleid heeft.
ik heb 't idee dat die gulle gevers alleen via een andere weg de toestellen weer aan andere slachtoffers geven.
je droomt echt als je denkt dat ieder ingeleverd "defecte" toestel vernietigd wordt.
toestellen met vage klachten die niet ieder moment oproepbaar zijn lijken mij dan ook de eerste kandidaten waar dat bij zou gebeuren.
john