Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-04-2011 10:13:18
Computers & Telefonie

Ziggo, niets dan ellende

Op 4 februari heeft ziggo webcare (alex) mij gemaild:

"ik heb deze facturen bekeken en ben tot de conclusie gekomen dan twee facturen correct zijn namelijk:

factuurnummer 3 291970177 bedrag 179,02

factuurnummer 1 294961636 bedrag 68,36

in factuur 3 zitten namelijk ook de aansluit kosten. dit zijn kosten die iedere klant van ziggo dient te betalen om
signaal op de woning te zetten. (dit is eenmalig). ook worden hier gelijk een aantal maanden gefactureerd.
factuur 1 is een gewone factuur zoals u die nu voortaan krijgt.

nu factuur 2. deze factuur was voor de voorrijkosten van de monteur. en de incasso kosten van 28 euro. deze
factuur heb ik helemaal laten vervallen.

waardoor ik tot de volgende conclusie kom. wanneer u de 247,38 euro zo spoedig mogelijk over maakt zal u
achterstand weer weg zijn."

als ik ziggo erop wijs dat zij dus zelf toegeven dat de rekening te hoog is zeggen zij dat het juist deze webcare medewerker is (alex b.) die de notitie heeft gemaakt dat de rekeningen correct zouden zijn en houden ze stug vol dat ik € 312.88 moet betalen plus alle bijkomende kosten. einde discussie.

dit is echt terreur, want als ik weiger te veel te betalen zal ik nog veel meer te veel moeten betalen.
ik ben zo verschrikkelijk kwaad dat ik maar beter kan stoppen met typen.