Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

th
thony-s - 04-04-2011 14:19:03
Geldzaken & Recht

Ziggo

Hallo
ik heb ongeveer dezelfde problemen met ziggo ook had ik 3 losse abonnementen
tv 10,95 internet 29,95 en telefoon met 9,95 met 5,00 korting dus 4,95 dit zou als alles in1 52,00 toen ik vroeg hoe zij aan dat bedrag kwamen kreeg ik de volgende uitleg tv 16,95 internet 29,95 en telefoon 4,95 totaal 51,85 afgerond 52,00
omdat ook ik in de bosch woon liet ik weten dat het tarief voor tv 10,95 moest zijn.
daar gingen ze ook in mee echter de korting op de telefoonlijn werd ongedaan gemaakt dus blijven de totaal bedragen prakties ongewijzigd.ik ben steeds aan het mailen en schrijven maar fatsoenlijk reageren ho maar.
ziggo heeft een monopolie-positie , maar zou het niet mogelijk moeten zijn dat uit cocurentie overwegingen ook andere aanbieders op de kabel moeten worden toegelaten net als met de telefoon want of je nu belt met kpn tele2 of een andere provider het is dezelfde lijn.