Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
genetic81 - 04-04-2011 17:04:51
Geldzaken & Recht

De beste glimlach (tanden bleken) geeft niet thuis

Goedemiddag,


ook ik heb op 14 maart ( via groupdeal) zo'n whitelight-pakket gekocht (en betaald via ideal) bij de besteglimlach...en mijn code gemaild naar hun.
na een week wachten en geen bevestigingsmail heb ik toch maar een een email gestuurd naar de helpdesk daar of ze mijn bestelling/betaling hebben ontvangen.

ik had binnen 2 uur antwoord dat mijn bestelling inmiddels was afgehandeld + verzonden via dhl...track and trace code erbij + link naar website voor mijn bestelling 'te volgen'
28 maart nogmaals gemaild of de track and trace code wel de juiste was,want
via de website was er nog niets in het sorteercentrum ontvangen omtrent mijn bestelling.

dezelfde dag kreeg ik een mail terug dat dat weekend mijn bestelling was afgehandeld en de week erna de bestelling er zou moeten zijn. ( voor 2e maal opgestuurd dacht ik bij mezelf??)

op 1 april ( nee geen grap) had ik weer een mail gestuurd dat diezelfde barcode weer geen resultaat gaf via de aangegeven website en of mijn pakket echt wel is opgestuurd of dat er iets ' mis' is gegaan.

vandaag 4 april kreeg ik dan antwoord(logisch na het weekend) dat er
een storing zou zijn bij dhl. ik heb daarop geantwoord dat ikzelf ( via de website enz) geen storing gemeld heb gezien en gevraagd of ze als het pakket er deze week nog niet is...of ze dan mijn geld zullen terugstorten.

heb ook meteen antwoord gekregen van de besteglimlach dat er echt een storing is geweest ( + een soort van foto van mijn 'barcode'-bestelling) en als het pakket er niet is..dat ze echt wel bereidwillig zijn om mij te helpen.

ik geef ze voorlopig echt het voordeel van de twijfel, want ik krijg toch redelijk duidelijk antwoord op mijn emails...en wacht netjes deze week af
of mijn pakket geleverd wordt.

hoop dat ik ook een kleine bijdrage heb geleverd omtrent de beste glimlach

mvg