Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
rozeboom - 04-04-2011 17:53:53
Geldzaken & Recht

Ziggo

Na heel veel bellen, mailen, schrijven, kopieën van ziggo brieven aan mij terug sturen naar ziggo omdat ze niks van de brief af wisten en al het bovenstaande nog een keer had ik het voor elkaar....

kort na de ingangs datum, kreeg ik een brief dat ze het in den bosch toch niet gingen doen. ik had toen echter al ivm persoonlijke regelingen met ziggo alles omgezet.
dit heb ik toen direct ongedaan laten maken, dit lukte echter pas 31 december. onder andere de brief die zij mij gestuurd hadden dat het niet door ging kenden ze zelf niet.
ook ik heb vervolgens het probleem gehad dat de korting op telefoon niet terug kwam.
weer bellen en schrijven en ja eindelijk zou ook dat goed komen, tot ik letterlijk de dag erna gebeld werd door ziggo. waarom ik niet ai1+ ipv losse diensten ik wilde. weer alles uitgelegd en voorgerekend etc.
toen snapten ze het eindelijk en boden mij ai1+ met een nagenoeg gelijke korting als ik in den bosch op tv heb aan. ik betaal nu dus zo goed als niks meer voor ai1+ tov de losse diensten.
deze regeling is zo afgesproken dat aan het eind van het jaar opnieuw gekeken wordt naar de regeling op tv in den bosch. de korting nog steeds aanwezig dan ook ik nog steeds de korting op ai1+.

ik moet dus wel zeggen dat dit gevecht letterlijk van af begin oktober tot serieus vorige week gevoerd heb. vorige week was het om nog de laatste credit nota (ten onrechte ingehouden geld) geregeld te krijgen. als alles mee zit komt dat geld over 2 weken op mijn rekening.

bij ziggo vind ik de diensten echt goed, wil absoluut geen upc / kpn / tele2 etc maar de administratie / service is om te huilen zo slecht.

typerend was dat ze letterlijk niks van de door hun zelf gestuurde brieven wisten en dat de credit nota die eind december niet doorgevoerd was omdat de persoon dat toen zelf kon doen... (ik snapte hem ook niet).