Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-04-2011 08:43:41
Computers & Telefonie

Simyo, 50%(!) duuurrderrerr ineens

Bvandenb is een goed voorbeeld die niet even de moeite neemt om op de site van simyo te lezen hoe het nu werkelijk in elkaar steekt. maar gelijk hier gaat roeptoeteren dat ze gaat "opzeggen".

terwijl het echt heel duidelijk op de site staat (complimenten aan simyo, vaak zijn tarieven terug vinden onbegonnen werk).

je hoeft maar naar simyo.nl te gaan en op prepaid te klikken en dan op tarieven.
bij overige tarieven staat toch echt heel duidelijk;
http://www.simyo.nl/klantenservice/oudetarieven">tarieven als je klant bent geworden voor 1 juli 2008

oftewel je bent gewoon klant geworden voor 1 juli 2008, wat ik zo uit je teksen opmaak klopt dit ook helemaal.
je hebt dus altijd al 15 cent per minuut betaald, zoals birdies al opmerkte.
later heeft simyo de tarieven aangepast, hier over zijn netjes mails verzonden ter info, dat je kon overstappen na het nieuwe tarief.
nu roepen dat je 50 procent meer zou betalen slaat als een tang op een varken. terwijl je het zelf met 3 klikken had terug kunnen vinden hoe het zit..

overigens heeft het oude tarief ook voordelen, aangezien je goedkoper kunt bellen en sms'en naar andere simyo klanten.

ik ben een redelijk tevreden klant van simyo (oude tarief) al laten ze ook zo af en toe hun steekjes vallen. maar bel er weinig mee, zoveel goedkopere alternatieven anno 2011 om mee te bellen en te sms'en, voip.. tot nu toe is het voor me de beste prepaid aanbieder die ik heb kunnen vinden..

wat ik wel één heel groot nadeel vind is het starttarief, met 10 euro cent ligt dit veel te hoog. als ze dit zouden schrappen en per minuut blijven afrekenen, zouden ze zoveel meer klanten binnen halen, maar het blijft onderdeel van kpn, die zien dit soort dingen nu eenmaal niet in..