Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 18-04-2011 02:35:26
Geldzaken & Recht

Hoed u voor abn amro

Snap meteen je woede en frustratie. 2 jaar touwtrekken wachtend op een "onafhankelijk" oordeel is al knap. 99 van de 100 consumenten lieten allang begaan.

echter de uitkomst van je procedure is onbevredigend en onjuist. kan je ook uitleggen waarom. het kifid is schijnbaar onafhankelijk en abn-amro heeft een hele dure juridische dienst met meer betaalde kennis in huis dan een onafhankelijke geschillencommisie die inwezen nooit onafhankelijk kan zijn.
immers deze commissie komt en bestaat uit dezelfde bankwereld.

echter je bent maar een nummer die voorbijkomt na lang wachten. wil je echt deze bank verslaan moet je een rechter vragen. dat betekend nog 5 jaar strijden en kosten maken alvorens eindelijk gelijk te halen en te krijgen.

het nare is dat tegenpartij dit ook weet en ze eigenlijk een soort van vrij spel hebben.