Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 19-04-2011 19:10:18
Elektronica & TV

Mensen die bij modern hebben gekocht lees hiewr!

Alle gedane aanbetalingen nemen wij voor 100% over? was het maar waar

ik heb op 18 januari 2011 een magnetron besteld en direct betaald middels ideal.
ik kreeg meteen een bevestiging van mijn bestelling en een datum van de bestelling: 27 januari 2011.

ik heb inmiddels diverse keren contact gehad. heb mijn bevestiging en betalingsbewijs opgestuurd. maar helaas mijn bestelling staat niet op hun lijstje.

ik wordt vervolgens doorverwezen naar decurator. ik heb de curator schriftelijk en via mail benaderd maar krijg hier ook geen bericht.

wat bedoelen ze nu met "we nemen alles voor 100% over"???

peter bosch