Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
josty - 22-04-2011 13:32:42
Geldzaken & Recht

Energie?

Dit soort verhalen over energieleveranciers vind ik altijd wat dubieus. het heeft er vaak de schijn van dat opzettelijk deze of gene leverancier te kakken wordt gezet zonder reden. natuurlijk worden er fouten gemaakt en ook zijn bedrijven niet altijd zorgvuldig. ben zelf al zolang als je kon switchen bij e direct en nooit een echt probleem. dat e direct zou sjoemelen met de meterstanden is bullshit want het is de netwerkbeheerder die de meter opneemt. als de standen in uw geval verkeerd zijn geweest bij het switchen kan het zijn dat u de rekening aan e direct betaalt die uw vorige leverancier heeft achter gelaten [tekort gerekend] het lijkt dan of edirect de slechte jongen is maar feitelijk was het die andere leverancier [dat was bij mijn switchen ook het geval] het feit dat er ook sprake is van een kapotte meter maakt de zaak helemaal ingewikkeld. het enige probleem dat ik met e direct had was dat ze mijn maandbedrag niet aan wilden passen nadat ik een houtkachel had gekocht. later werd ook dat beter en nu kan ik naar believen omhoog of omlaag. soms vraag ik me af of die hetze tegen edirect opgezet is door de concurrentie omdat ze wel degelijk een hele goedkope leverancier zijn die veel klanten wegtrekt bij de grote nederlandse jongens [essent, eneco, delta noem maar op]